Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Technik reklamy

 

Cykl kształcenia: 5-letni
Symbol cyfrowy zawodu: 333907
Kwalifikacje wyodrębnione w zawodzie:

PGF.07 - Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową

Przedmiot realizowany w zakresie rozszerzonym: język angielski
Przedmioty uwzględniane w rekrutacji: język polski, matematyka, maksymalna ocena z języka obcego na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej, geografia
Kwalifikacje wspólne z innymi zawodami: nie dotyczy

Jeżeli interesuje Cię praca w mediach, tworzenie nośników reklamowych  i zwiększanie zasięgów postów w mediach społecznościowych technik reklamy to zawód dla Ciebie

W techniku reklamy poznasz zagadnienia związane z wykonywaniem usług reklamowych, projektowaniem plakatów, billboardów, ulotek, przygotowywaniem filmów reklamowych, fotografii reklamowej, gadżetów reklamowych np. koszulki czy kubki.

Nauczysz się organizować i przeprowadzać kampanie reklamowe, dobierać odpowiednie formy reklamy i media oraz kalkulować imprezy reklamowe oraz przeprowadzać rozmowę sprzedażową. Zdobędziesz wiedzę z zakresu marketingu, psychologii i socjologii.

Po 5 latach nauki w zdobędziesz nie tylko tytuł Technika, ale również dodatkowe kwalifikacje zawodowe. Zajęcia zawodowe odbywają się w pracowniach wyposażonych w profesjonalny sprzęt: plotery tnące i drukujące, komputery z specjalistycznym oprogramowaniem graficznym, oraz w mini studiu fotograficznym.


Na lekcjach przedmiotów zawodowych nauczysz się:

  • Obsługiwać programy graficzne i audio,
  • Profesjonalnie wykorzystać  programy biurowe,
  • Wykonywać fotografie reklamowe oraz studyjne,
  • Wykorzystywać wiedzę  z zakresu marketingu , psychologii i socjologii,
  • Organizować kampanie reklamowe, eventy zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej,
  • Sporządzać dokumentację dotyczącą rozliczeń zleceń,
  • Sporządzać oferty handlowe oraz prowadzić rozmowy i negocjacje z klientem.


    Tytuł zawodowy Technika reklamy” uzyskasz przystępując do egzaminów zawodowych.

    Egzaminy zawodowe z kwalifikacji:

    PGF.07 - Wykonywanie przekazu reklamowego - do egzaminu przystępujesz w czerwcu w klasie trzeciej.

    PGF.08 - Zarządzanie kampanią reklamową - o egzaminu przystępujesz w styczniu w klasie piątej.

     


    • specjalistą ds. social mediów
    • specjalistą ds. marketingu
    • specjalistą ds sprzedaży
    • specjalista Digital Marketing
    • content managerem
    • grafikiem komputerowym
    • managerem marki
    • dziennikarzem
    • fotografikiem
    • kuratorem wystaw
    • pracownikiem drukarni

    Jakie przykładowe studia możesz podjąć?

    • Reklama
    • Marketing
    • Zarządzanie
    • Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
    • Zarządzanie
    • Grafika komputerowa
    • Nowe media
    • Socjologia mediów
    • Socjologia
    • Public relations
    • Zarządzanie mediami

     

    Realizując podstawę programową kształcenia ogólnego wspólną dla technikum i liceum ogólnokształcącego przygotujesz się do egzaminów maturalnych zdawanych na poziomie:

    • podstawowym (j. polski, matematyka, j. obcy)
    • i przedmiotu w zakresie rozszerzonym (jeśli masz zdane egzaminy z obu kwalifikacji wyodrębnionych w zawodzie możesz nie przystępować do tej części egzaminu maturalnego)

 

Data dodania: 2024-10-24 11:08:18
Data edycji: 2024-10-24 13:27:44
Ilość wyświetleń: 8

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

„Dobre wychowanie dzieci jest najważniejszą sprawą kraju, gdyż od niej zależy wartość obywatela, użyteczność ludu, szczęśliwość, ukształtowanie i zacność rodu ludzkiego." 

Stanisław Staszic
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej